28 Şubat 2014 Cuma

Balmi Lip Balm

Merhabalarrr!Yeni bir yazı ile daha sizlerleyim.Bu yazımda sizlere watsonslarda bulabileceginiz EOS benzeri olan bir lip balm'dan bahsedeceğim.Bu balmı anlatmadan önce EOS'lere ne kadar benzediğinden biraz göstermek istiyorum.


 Bu ürünün bendeki + ve - yönleri
+ Kokusu harika !
-Kapağını çok iyi kapatamadığım için biraz etrafa bulaştırıyorum :(
+ Nemlendirmeside hoş en az 1 saat nemini kaybetmiyor soğuk havalarda ve dışarıdada dahil !
-Fiyat performans olarak değerlendirdiğimizde bence o kadarda iyi değil :/ ( Fiyatı 9,90 tl,Watsonslarda bulabilirsiniz)


 Gördüğünüz gibi bende artı yönleri olduğu gibi eksi yönleride var.Bu arada unutmadan söylemek istiyorum benim balmi'mim çilek kokulu.

2 yorum:

  1. 9 tl bu ürün için çok fazla almadım şahsen :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında bende pek fazla alma taraftarı değildim ama renksiz lip balmım bitince bi denemek istedim keşke burts beets alsaymışım 15 tlye 3 tane lip balm vardı içinde :/

      Sil