30 Ocak 2014 Perşembe

Lure Lip Balm

 Merhabalarr :) Yeni bir yazı ile daha sizlerleyim. Bu yazımda sizlere A101'lerde satılan  A101'in kendi markası olan Lure lip balmlardan bahsedeceğim.İlk olarak fiyat&performans olarak değerlendirirsek mükemmel üstü bir ürün. Fiyatı sadece 1,5 tl. Şaka gibi :D 
 Tek kötü yanı ise ambalajı biraz basit. Onun dışında ortalama 1-2  saat boyunca dudaklarınızı nemlendiren bir yapıya sahip . Hafif bir renk veriyor . Bendeki çilekli olanı.Portakal , sade ve kirazlısı var diye biliyorum. Miiiiisssss gibi bir çilek kokusu var :D 

5 yorum:

  1. Portakal li daha güzel:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. en kısa zamanda tüm seriyi almayı plandıyordum bunu duymam iyi oldu :D

      Sil
  2. ben de kirazlısını ve çileklisini kullanıyorum gayet memnunum:)
    Bana da beklerim:)
    heryerdenherseydenn.blogspot.com.tr :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim bncede 1,5 tllik bir ürün için mükemmel ötesi :D hemmen bloguna bakıyorum :D

      Sil
  3. Mens Titanium Rings for Men – The Art of the Iron Rings - TITNC
    The ridge wallet titanium Silver Rings are designed with a gold ring, 2013 ford focus titanium hatchback and titanium white are manufactured to be compatible titanium vs ceramic flat iron with all devices. The titanium band rings Rings have been made by

    YanıtlaSil