16 Kasım 2013 Cumartesi

PASTEL PROFASHION PUDRA

*ÜRÜNLERİN HİÇBİRİ TANITIM VEYA HERHANGİ BİR AMAÇ İLE TARAFIMA GÖNDERİLMEMİŞTİR.HEPSİ ŞAHSİ YORUMLARIMDIR. 
Güzel bir cumartesi gününden merhabalar !! Bugün sizlere PASTEL profashıon pudrasından bahsedeceğim :) Öncelikle watsons mağazalarında 14.90'a bulabilirsiniz. Sağolsun pastel standındaki görevli hanımefendi sayesinde tanıştım :) Ortalama 2 haftadır kullanıyorum çok çok memnun kaldım .
 Ambalajı bu şekilde.
  İlk olarak transparana çok çok yakın bir pudra. Kapatıcılığından memnun kaldım. Çok şükür ki tozutma gibi bir sorunu yok. özellikle T bölgemdeki yağı çok iyi alıyor.
  3D bir yapısı var.
 Bendeki 35 numara. Zaten görevli hanımefendi cilt tonuna göre size uygun pudrayı veriyor.
                 UMARIM BEĞENMİŞSİNİZDİR :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder