29 Temmuz 2013 Pazartesi

BİTENLER-1
İlk yazım ve çooookk heyecanlıyım neyse konumuza dönelim . ilk ürünüm arko nem vücut yağı bereketli bir üründü . belki 2-3 yıldır kullanıyorum bu ürünü ama sevdiğim bir üründü :) genellikle duştan sonra kullandığım bir ürün ama sadece kışın bü ürünü kullandım .2. ürünüm ise yine arko nem markasına ait ufak bir el kremi bu ürün bana çok yağlı geliyordu ama yapısı çok güzel bir ürün .3.üncü ürünüm ise avon argan yağlı saç serumu : çok fazla kullandığım bir ürün değildi daha çok annem kullanıyordu ama bende 6-7 defa kullanmışlığım vardır .güzel bir ürün saçımda çok fazla bir etkisini göremedim :) 4.üncü ürünüm ise avon roll-on hangü parfüme ait olduğunu bilmediğim bir ürün ama çok çok  severek kullandığım bir roll-on .5.inci ürün ise bir aseton 200mllik gülşah aseton bu asetonuda severek kullandım :) umarım beğendiğiniz bir yazı olmuştur :)




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder